• Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • Aa Aa Aa
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Przedbórz
  • 1
    Urząd Miejski w Przedborzu
    Ratusz Miejski w Przedborzu, wybudowany został w latach 1838-1840 w stylu klasycystycznym.
    Na bocznej ścianie ratusza od strony zachodniej widnieje tablica pamiątkowa, marmurowa, upamiętniająca nadanie praw miejskich
    ówczesnej wsi Lodzia (dziś Łódź) przez Władysława Jagiełłę (1423 rok). Obecnie siedziba Urzędu Miejskiego.
  • 2
    Zalew w Przedborzu
    Burmistrz Miasta Przedborza zaprasza nad Zalew do korzystania z kąpieli i plażowania pod czujnym okiem ratowników WOPR.
    Kąpielisko jest monitorowane przez serwis kąpieliskowy, z którego można dowiedzieć się o jakości wody, temperaturze wody oraz powietrza.
  • 3
    Kościół pw. Św. Aleksego w Przedborzu
    Aby poznać dokładną historię przedborskiego kościoła, polecamy lekturę książki Andrzeja Stoleckiego pt. "Kościół św. Aleksego w Przedborzu",
    wydaną w 2006 roku (do kupienia w księgarni w Przedborzu). Opis kościoła z początku XX w. można zlaleźć w książce "Dekanat Konecki"
    ks. Jana Wiśniewskiego z 1913 roku (w r. 2000 Wydawnictwo JEDNOŚĆ z Kielc wydało reprint "Dekanatu").
  • 4
    Rzeka Pilica w Przedborzu
    Pilica jest największym lewobrzeżnym dopływem Wisły. Jej długość wynosi 342 km. Dla kajaka dostępna jest przy normalnym stanie wody
    od Szczekocin. Jest pięknym i urozmaiconym nizinnym szlakiem wodnym. Znalezienie miejsca na biwak nie sprawia żadnych trudności.
    Ludzie mieszkający nad nią są gościnni i życzliwi. Okolica atrakcyjna pod względem krajobrazowym jak i krajoznawczym.
    Czysta woda zachęca do kąpieli. Zwłaszcza odcinek do Sulejowa jest pod tym względem wyjątkowy -
    rzadko w centralnej Polsce można znaleźć rzekę o tak przejrzystej wodzie.
  • 5
    Rynek w Przedborzu
    Rynek miejski - dzisiejsza zabudowa rynku stanowi zaledwie ślad dawnej świetności. Do II w.ś. istniały w Przedborzu dwa rynki, tzw. duży i mały.
    Zostały one niemal całkowicie zniszczone już w pierwszych dniach września 1939 roku. Ocalała tylko pierzeja wschodnia oraz narożny budynek
    z podcieniami, położony u wylotu ulicy Warszawskiej. Wśród ocalałej zabudowy dominują kamienice z XVIII i XIX wieku.
    W roku 2002 nawierzchnia rynku (dawniej "kocie łby") została gruntownie wyremontowana (kostka brukowa, stylowe latarnie, gazony na kwiaty).
    W rok później rynek wzbogacił się o pokrytą gontem, drewnianą studnię, wybudowaną w miejscu dawnej studni z 1841r.
  • 6
    Przedbórz w starej fotografii
    Wojciech Zawadzki "Przedborski wrzesień. Obrona i zniszczenie miasta przez Niemców w 1939 r.", rok wydania 2004. Książka wydana przez
    Towarzystwo Przyjaciół Pomorskiego Muzeum Wojskowego w Bydgoszczy w 2004 roku. Autor opisuje w niej pierwsze dni września 1939 roku.
    Opisy są zarówno relacjami własnymi autora, jak i mieszkańców Przedborza.
    Książka zawiera również kilka ciekawych zdjęć zniszczonego Przedborza.
  • Aktualności
  • Urząd
    • Władze
    • Jak załatwić sprawę
    • Odpady komunalne
    • Informacje publiczne
      • 2016
        • Pytania
        • Odpowiedzi
      • 2015
        • Pytania
        • Odpowiedzi
      • 2017
        • Pytania
        • Odpowiedzi
      • 2018
        • Pytania
    • Inwestycje w Przedborzu
    • Konsultacje społeczne
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
    • Petycje
    • Czystsze Powietrze
    • Granty w sołectwach
    • Deklaracja dostępności
    • NSP 2021
  • Projekty
    • Projekty Unijne
      • Dofinansowanie EFRR
      • Dofinansowanie EFRROW
    • Budżet Państwa
      • RFIL
      • FDS
      • WFOŚiGW
      • RFRD
      • Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
      • MKiDN
      • PFRON
      • Województwo łódzkie
      • Ministerstwo Sportu i Turystyki
  • Biuletyn
    • Przedbórz w mediach
  • Galeria
    • Przedbórz wczoraj i dziś
    • Wydarzenia kulturalne
    • Sport i rekreacja
    • Obchody i rocznice
    • Ciekawe miejsca
  • Linki
  • Mapa
  • Kultura - Turystyka
    • Kultura
      • Miejski Dom Kultury
        • Galeria
      • Muzeum Ludowe
      • Biblioteka Publiczna
    • Turystyka
      • Atrakcje turystyczne
      • Wypożyczalnie kajaków
      • Gastronomia / noclegi
      • Agroturystyka
      • Zalew
      • Nasza Gmina
  • RODO
  • Kontakt

60 tys. zł na restrukturyzację małego gospodarstwa – ruszył nabór wniosków

  • Drukuj
  • E-mail

Oddziały regionalne ARiMR rozpoczęły przyjmowanie wniosków o wsparcie na restrukturyzację małych gospodarstw. O uzyskanie 60 tys. zł bezzwrotnej premii finansowanej z budżetu PROW 2014 – 2020 można starać się od 16 maja do 14 lipca 2022 r. 

Rolnicy, którzy są zainteresowani tą formą wsparcia powinni posiadać gospodarstwo obejmujące co najmniej 1 hektar użytków rolnych lub nieruchomość służącą do prowadzenia produkcji w zakresie działów specjalnych produkcji rolnej. Wielkość ekonomiczna takiego gospodarstwa musi być mniejsza niż 13 tys. euro. 

Osoby, które chcą ubiegać się o premię, mogą być ubezpieczone w KRUS-ie, jak i w ZUS-ie. Nie ma również zakazu jednoczesnego prowadzenia działalności gospodarczej lub pracy na etacie. Istotne jest, by co najmniej 25 proc. dochodów lub przychodów osiąganych przez zainteresowanego pochodziło z działalności rolniczej. 

Należy także pamiętać, że o taką pomoc nie mogą ubiegać się beneficjenci następujących mechanizmów: „Ułatwianie startu młodym rolnikom”, „Modernizacja gospodarstw rolnych”, „Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej”, „Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” objętych PROW 2007-2013, a także „Modernizacja gospodarstw rolnych”, „Premie na rozpoczęcie działalności pozarolniczej”, „Premie dla młodych rolników” w ramach PROW 2014-2020. 

Na restrukturyzację małego gospodarstwa można otrzymać 60 tys. zł. Kwota ta wypłacana jest w dwóch ratach – 80 proc. rolnik dostaje po spełnieniu warunków określonych w decyzji o przyznaniu pomocy i 20 proc.  – po poprawnej realizacji biznesplanu. 

Wsparcie w całości należy przeznaczyć na prowadzoną w gospodarstwie działalność rolniczą lub przygotowanie do sprzedaży produktów rolnych wytwarzanych w gospodarstwie. Co najmniej 80 proc. kwoty musi być wydane na środki trwałe, m.in. na: zakup nowych maszyn rolniczych, urządzeń i wyposażenia oraz na budowę, przebudowę lub remont budynków służących produkcji rolniczej; nabycie gruntów rolnych lub stad podstawowych; zakładanie sadów albo plantacji roślin wieloletnich. 

Wnioski można składać od 16 maja do 14 lipca 2022 r. w oddziałach regionalnych Agencji – osobiście, przesyłką rejestrowaną nadaną w placówce Poczty Polskiej lub elektronicznie za pośrednictwem skrzynki podawczej ePUAP.

PFRON wspiera dostępność

  • Drukuj
  • E-mail

Zapraszamy do udziału w konferencji tematycznej (online) – PFRON wspiera dostępność  - 19 maja 2022 r. g. 11.00-13.00.

Wydarzenie odbędzie się 19 maja 2022 r. w ramach Światowego Dnia Wiedzy o Dostępności (ang. Global Accessibility Awareness Day - GAAD). Jest to dzień poświęcony szczególnie dostępności cyfrowej. Będzie to dwugodzinne spotkanie online z ekspertami. W pierwszej części opowiemy jak tworzyć dostępne formularze oraz omówimy postępowanie skargowe na brak dostępności. W drugiej części będziemy odpowiadać na pytania uczestników konferencji w zakresie dostępności.

Do udziału zachęcamy koordynatorów dostępności w podmiotach publicznych oraz wszystkich zainteresowanych wdrażaniem dostępności.

Program konferencji

Przywitanie uczestników przez Krzysztofa Michałkiewicza - Prezesa Zarządu PFRON

Wystąpienie Małgorzaty Jarosińskiej-Jedynak - Sekretarz Stanu w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej

Część merytoryczna

  1. Jak technicznie tworzyć dostępne formularze w formie dokumentów – godzina 11.15
    Mamy kontakt z wieloma urzędami. Zauważyliśmy, że nie potrafią przygotować dostępnych cyfrowo formularzy. Takich dokumentów w podmiotach publicznych funkcjonuje bardzo wiele, dlatego na przykładzie dobrych praktyk pokażemy, jak je tworzyć z myślą o wszystkich użytkownikach.
    Zagadnienie zostanie przedstawione z perspektywy klienta ze szczególnymi potrzebami  oraz zostaną przedstawione sposoby realizacji dostępnego formularza.
    Prowadzenie: Piotr Witek - FIRR/Utilitia
  2. Skargi na brak dostępności cyfrowej – godzina 11.50
    Przybliżymy jak postępowanie skargowe jest zapisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Omówimy żądanie dostępności w podmiocie publicznym, okoliczności dostępu alternatywnego, sytuacje, w których podmiot publiczny, może odmówić zapewnienia dostępności i co to oznacza?
    Prowadzenie: Adam Pietrasiewicz – KPRM
  3. Skarga na brak dostępności, którą możesz złożyć do PFRON – godzina 12.10
    Do naszej instytucji można składać skargi na brak dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej. Omówimy jak złożyć wniosek i skargę na brak dostępności. Wyjaśnimy wymogi formalne i terminy. Pokażemy także jakie obowiązki ma podmiot publiczny w postępowaniu skargowym.
    Prowadzenie: Łukasz Iwancio – PFRON
  4. Pytania od uczestników konferencji – godzina 12.30

Rejestracja

Jeśli interesujesz się tematem dostępności i chcesz uczestniczyć w konferencji, wypełnij krótki formularz rejestracyjny. Możesz w nim wskazać Twoje potrzeby w zakresie dostępności naszego wydarzenia.

Prośba o wyrażenie opinii w zakresie projektu Cyfryzacja Miejsc Pamięci

  • Drukuj
  • E-mail

Szanowni Państwo, 

W związku z procesowanym projektem Ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wraz z Centralnym Ośrodkiem Informatyki realizują projekt wypełniający jej założenia o nazwie Cyfryzacja Miejsc Pamięci. 

Prace nad projektem rozpoczęły się na początku 2022 r. Celem projektu jest wdrożenie centralnego, ogólnopolskiego Systemu przetwarzającego ustandaryzowane dane nt. wszystkich cmentarzy oraz niecmentarnych miejscach pochówków w Polsce oraz szczegółowych danych o grobach i pochówkach. System zawierać będzie m.in. takie informacje jak: dane cmentarzy, dane grobów (w tym geolokalizacyjne) oraz osób pochowanych, dane zmarłego umożliwiające dokonanie pochówku bez konieczności udawania się do Urzędu Stanu Cywilnego. 

Ponadto system będzie przechowywał wiedzę historyczną o bohaterach Rzeczpospolitej, a dokładniej o osobach zasłużonych i weteranach. Będzie również obejmował cyfrowe zasoby danych na temat cmentarzy i grobów wojennych, które opowiadają trudną historię ofiary złożonej przez polskich obywateli na ołtarzu wolności. 

Chcemy, aby stworzony system jak najlepiej odpowiadał na potrzeby obywateli oraz instytucji zajmujących się obsługą tego obszaru, dlatego zwracamy się do Państwa z prośbą o wyrażenie swojej opinii w zakresie zapotrzebowania na te usługi. Zebrane wyniki stanowić będą podstawę analiz w ramach Studium Wykonalności projektu i będą miały istotny wpływ na kierunek rozwoju systemu. 

Link ankiety kierowanej do zarządców cmentarzy oraz właścicieli krematoriów:

Urzędy gminy, Kościoły i związki wyznaniowe, Urzędy Wojewódzkie, Zarządcy krematoriów

https://www.webankieta.pl/ankieta/730777/badanie-cyfryzacja-miejsc-pamieci.html

 

Link ankiety dedykowanej obywatelom:

Obywatele Rzeczpospolitej Polskiej w wieku powyżej 18 lat

https://www.webankieta.pl/ankieta/727879/badanie-cyfryzacja-miejsc-pamieci.html 

 

Zachęcamy Państwa również do zapoznania się z założeniami projektu na dedykowanej stronie pod adresem:

https://www.gov.pl/web/cyfryzacjamiejscpamieci

 

Uwagi, sugestie oraz pytania można zgłaszać na adres mailowy projektu:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

W razie jakichkolwiek wątpliwości zachęcamy do kontakty na oficjalną skrzynkę mailową projektu. 

Z góry dziękujemy za wypełnienie ankiety oraz wszystkie uwagi i sugestie. Państwa opinia jest dla nas bardzo cenna.

 

Z wyrazami szacunku

Zespół Projektu Cyfryzacja Miejsc Pamięci

Zawiadomienie o XLVIII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Przedborzu

  • Drukuj
  • E-mail

Zawiadomienie o XLVIII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Przedborzu

Do pobrania:

Wniosek o zwołanie nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Przedborzu

Projekt uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Przedbórz na rok 2022

Projekt uchwały zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Przedbórz na lata 2022 - 2027

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa oraz Komisji Spraw Obywatelskich

  • Drukuj
  • E-mail

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rozwoju Gospodarczego i Rolnictwa oraz Komisji Spraw Obywatelskich

Informacja - zmiana wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego na nieruchomości albo od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe

  • Drukuj
  • E-mail

Informacja - zmiana wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi za rok od domku letniskowego na nieruchomości albo od innej nieruchomości wykorzystywanej na cele rekreacyjno-wypoczynkowe

Deklaracja o źródłach ogrzewania budynków (do 30 czerwca)

  • Drukuj
  • E-mail

Złóż deklarację o źródłach ogrzewania budynków

Bezpłatne konsultacje z zakresu możliwości uzyskania wsparcia ze środków Unii Europejskiej

  • Drukuj
  • E-mail

Uprzejmie informuję, iż z inicjatywy Marszałka Województwa Łódzkiego Pana Grzegorza Schreibera, Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego we współpracy ze Starostwem Powiatowym w Radomsku organizuje Mobilny Punkt Informacyjny na temat Funduszy Europejskich i Partnerstwa Publiczno-Prywatnego (dalej: MPI). 

W związku z powyższym, zapraszamy na bezpłatne konsultacje z zakresu możliwości uzyskania wsparcia ze środków Unii Europejskiej w formule dyżuru w ramach MPI. Podczas indywidualnych konsultacji, każdy zainteresowany otrzyma informację m.in. w zakresie środków na otwarcie działalności gospodarczej, dotacji i pożyczek na rozwój firmy, wsparcia dla organizacji pozarządowych, a także aktualnych i planowanych konkursów w ramach Funduszy Europejskich. Przedstawimy możliwości wsparcia na realizację własnych pomysłów oraz wyjaśnimy zasady ubiegania się o wsparcie ze środków unijnych a ponadto przybliżymy tematykę PPP oraz możliwości realizowania projektów w tej formule. 

Konsultacje odbędą się w dniu 16 maja br. w godzinach 11.30 – 14.00 w Starostwie Powiatowym w Radomsku (ul. Leszka Czarnego 22). Zachęcamy wszystkich mieszkańców Państwa Gminy do udziału w konsultacjach.

bezpłatne konsultacje z zakresu możliwości uzyskania wsparcia ze środków Unii Europejskiej

Masz las? Wkrótce będziesz mógł starać się o pieniądze na przeprowadzenie w nim inwestycji

  • Drukuj
  • E-mail

Od 20 czerwca do 29 lipca 2022 r. biura powiatowe ARiMR będą przyjmować wnioski o przyznanie pomocy na inwestycje zwiększające odporność ekosystemów leśnych i ich wartość dla środowiska. W tym naborze po raz pierwszy można będzie je składać również poprzez aplikację eWniosekPlus.

Jakie grunty kwalifikują się do pomocy?

Dofinansowanie dotyczy lasów prywatnych w wieku 11-60 lat o powierzchni od 0,1 ha do 40 ha, które nie są objęte premią pielęgnacyjną PROW i dla których opracowany jest Uproszczony Plan Urządzenia Lasu, lub dla których zadania z zakresu gospodarki leśnej określa decyzja starosty wydana na podstawie inwentaryzacji stanu lasu oraz zostały wykazane w ewidencji gruntów i budynków jako las.

Jakie warunki należy spełniać, żeby sięgnąć po pomoc?

Wsparcie przyznawane jest właścicielowi lasu – osobie fizycznej, prawnej lub jednostce organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej. Aby otrzymać dofinansowanie należy mieć nadany numer identyfikacyjny w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności. Konieczne jest również przedstawienie zobowiązania do wykonania planowanego przedsięwzięcia zgodnie z wymogami planu inwestycji zwiększających odporność ekosystemów leśnych i ich wartość dla środowiska, sporządzonego przez nadleśniczego.

Jakiej wysokości wsparcie można uzyskać i na co je przeznaczyć?

Pomoc można otrzymać na: wprowadzenie drugiego piętra w drzewostanie, dolesienie luk powstałych w wyniku procesu chorobowego, wprowadzenie podszytu, założenie remizy, czyszczenia późne czy zabiegi ochronne przed zwierzyną.

Dofinasowanie przyznawane jest do powierzchni lasu, w którym prowadzone są konkretne działania. Jego wysokość jest zróżnicowana i uzależniona od rodzaju inwestycji oraz warunków w jakich ma być realizowana – waha się od 8,82 zł za metr bieżący w przypadku ogrodzenia remizy siatką o wysokości co najmniej 2 m do 14 213 zł/ha za przebudowę składu gatunkowego drzewostanu polegającą na dolesianiu luk na powierzchni o nachyleniu powyżej 12°.

Kiedy i gdzie będzie można składać wnioski?

Wnioski o dofinansowanie będzie można składać od 20 czerwca do 29 lipca 2022 roku w biurach powiatowych ARiMR. Będzie można to zrobić osobiście, przekazać poprzez platformę ePUAP lub wysłać rejestrowaną przesyłką pocztową. Dokumenty po raz pierwszy będą mogły być składane również przez aplikację eWniosekPlus za pośrednictwem PUE.

Powiadomienie o przekroczeniu poziomu informowania i o ryzyku wystąpienia przekroczenia poziomu informowania dla pyłu zawieszonego PM10 w powietrzu

  • Drukuj
  • E-mail

INFORMACJE O RYZYKU PRZEKROCZENIA POZIOMU INFORMOWANIA

Zagrożenie: Ryzyko wystąpienia przekroczenia poziomu informowania (100 μg/m3) dla pyłu zawieszonego PM10 w powietrzu.

Data wystąpienia: 08.05.2022 r. godz. 7.00

Przewidywany czas trwania ryzyka: Od godz. 7.00 dnia 08.05.2022 r. do godz. 24.00 dnia 08.05.2022 r.

Przyczyny: Warunki meteorologiczne utrudniające rozprzestrzenianie się zanieczyszczeń w sytuacji wzmożonej emisji z sektora bytowo-komunalnego.

Prognozowana jakość powietrza w oparciu o wyniki pomiarów ze stacji automatycznych: Dzień 08.05.2022 r. Obszar ryzyka wystąpienia przekroczenia poziomu informowania dla pyłu PM10 Prognozowane na dzień 08.05.2022 r. przekroczenie poziomu informowania dla pyłu PM10 obejmuje: Radomsko - centrum miasta, część środkowo-południowa, środkowo-zachodnia.

Do pobrania:

treść informacji

Kompetentni Pracownicy Sektora Budowlanego

  • Drukuj
  • E-mail

Informujemy, że Dolnośląska  Agencja Rozwoju Regionalnego S. A., Fundusz Regionu Wałbrzyskiego i Dolnośląscy Pracodawcy realizują ogólnopolski projekt „Kompetentni Pracownicy Sektora Budowlanego”. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Został opracowany przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i jest realizowany pod jej nadzorem.

Wsparcie w projekcie polega na refundacji do 80% kosztów szkoleń zgodnych z Rekomendacjami Sektorowej Rady ds. kompetencji w Budownictwie. Oferujemy wsparcie do 7 953,60 zł na jednego pracownika.

Dofinansowanie udzielane jest mikro, małym i średnim przedsiębiorstwom, działającym w branży budowlanej (PKD – sekcja F).

W ramach aktualnych Rekomendacji szkolenia objęte dofinansowaniem mogą dotyczyć następujących obszarów tematycznych:

  1. Sporządzanie kosztorysów oraz dokumentacji przetargowej na roboty budowlane.
  2. Wykonywanie elementów betonowych lub żelbetonowych służących jako konstrukcje nośne budowli.
  3. Wykonywanie i wbudowywanie zbrojenia oraz prefabrykowanie elementów zbrojenia.
  4. Montowanie i demontowanie szalunków systemowych.
  5. Wykonywanie ociepleń budynków, w tym docieplanie przegród budowlanych, płyt balkonowych i fundamentów oraz nakładanie tynków cienkowarstwowych.
  6. Prowadzenie gospodarki odpadami budowlanymi lub rozbiórkowymi.
  7. Użytkowanie rusztowań.
  8. Planowanie i wdrażanie działań zapobiegających zagrożeniom bezpieczeństwa i zdrowia na budowie.
  9. Wykonywanie posadzek jastrychowych płynnych i suchych.
  10. Wykonywanie izolacji ciepłochronnych sieci cieplnych.
  11. Montowanie konstrukcji stalowych na parkingach wielopoziomowych oraz halach.
  12. Nadzorowanie budowy, demontażu i eksploatacji rusztowań.
  13. Wykonywanie robót związanych z konserwacją, naprawą i modernizacją sieci komunalnych oraz instalacji sanitarnych.
  14. Montowanie obróbek blacharskich i systemów odwodnienia dachu.
  15. Montowanie ścian działowych w technologii gipsowo-kartonowej. 

Aktualnie oczekujemy na modyfikację/aktualizację ww. Rekomendacji o dodatkowe 21 tytułów szkoleń np. z zakresu operatora koparek kl. III, koparko – ładowarek kl. III, ładowarek kl. III, znajomości języka polskiego wśród obcokrajowców do bezpiecznej i efektywnej pracy na budowie, uprawnień do obsługi podestów ruchomych przejezdnych, umiejętności w zakresie stosowania nowoczesnych narzędzi informatycznych itp. 

Uproszczony schemat udziału w projekcie:

  • złożenie wstępnego Formularz zgłoszeniowego przez stronę internetową PARP https://www.parp.gov.pl/component/site/site/formularz-zgloszeniowy-kompetencje-dla-sektorow-2
  • kontakt DARR S. A. z zainteresowanym udziałem przedsiębiorstwem
  • złożenie przez przedsiębiorstwo dokumentów aplikacyjnych przez system Operatora projekty.frw.pl
  • podpisanie umowy o refundację kosztów szkoleń
  • wybór przez przedsiębiorstwo usług z Bazy Usług Rozwojowych
  • udział w usługach rozwojowych
  • złożenie wniosku o refundacje kosztów usługi wraz z załącznikami

Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Personel projektu wyjaśni Państwu zasady udziału w projekcie, pomoże w wypełnieniu dokumentów aplikacyjnych itp. 

Zapraszamy do kontaktu: 

  • firm/pracowników z województwa pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, mazowieckiego, lubelskiego:

Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., tel. 665 119 123, 607 755 900, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.darr.pl

  • firm/pracowników z województwa wielkopolskiego, zachodniopomorskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego:

Fundusz Regionu Wałbrzyskiego, tel. 665 877 665, 661 808 079, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.frw.pl

  • firm/pracowników z województwa dolnośląskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, opolskiego:

Dolnośląscy Pracodawcy, tel. 527 991 888, 530 828 511, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., www.dolnoslascypracodawcy.pl 

!!! Zapraszamy do kontaktu również firmy szkoleniowe, zainteresowane realizacją szkoleń dla branży budowlanej.

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej

  • Drukuj
  • E-mail

Zawiadomienie o posiedzeniu Komisji Rewizyjnej

  1. Odwołanie ostrzeżenia meteorologicznego Nr 37 wydanego o godz. 11:32 dnia 05.05.2022
  2. Informacja w sprawie uiszczania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2022 roku
  3. Ostrzeżenie meteorologiczne Nr 37
  4. Do 100 tys. euro rocznie na tworzenie grup i organizacji producentów – nabór wystartował
  5. Międzynarodowy Dzień Strażaka

Strona 90 z 353

  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • ...
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przedborzu

Platforma zakupowa

Transmisja obrad Rady Miejskiej 

rozkład jazdy autobusów 

czyste powietrze

 

Załatwiaj swoje sprawy przez e-Urząd Skarbowy, a wizytę w urzędzie umawiaj na podatki.gov.pl

 fundusz

biznes

kapital

ldk

Remont Pomnika Partyzantów Ziemi Przedborskiej

sołectwo na plus

Sołectwo na plus - granty sołeckie 2024

sołectwo na plus

Sołectwo na plus - granty sołeckie 2023

Sołectwo na plus 2022

Zamontowanie bariery energochłonnej przy drodze gminnej w miejscowości Brzostek w Gminie Przedbórz

Sołectwo na plus 2022

Doposażenie budynku zaadaptowanego na pomieszczenia służące do wypoczynku i rekreacji w miejscowości Nosalewice w gminie Przedbórz

Sołectwo na plus 2022

Doposażenie budynku strażnicy w miejscowości Góry Mokre w gminie Przedbórz

 

 Zamontowanie bariery energochłonnej przy drodze gminnej w miejscowości Brzostek w Gminie Przedbórz

Zamontowanie bariery energochłonnej przy drodze gminnej w miejscowości Brzostek w Gminie Przedbórz

Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Kajetanów w Gminie Przedbórz

Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Kajetanów w Gminie Przedbórz

Remont drogi drogi w miejscowości Mojżeszów

Remont drogi drogi w miejscowości Mojżeszów

Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika na odcinku około 200m w miejscowości Zagacie

Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika na odcinku około 200m w miejscowości Zagacie

 

z wami zmieniamy łódzkie

Doposażenie terenu w miejscowości Gaj w gminie Przedbórz

z wami zmieniamy łódzkie

Doposażenie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Piskorzeniec w gminie Przedbórz

 

kalejdoskop

Rozlicz PIT w Przedborzuw Przedborzu

PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych

 

 Zwierzęta do adopcji

Zwierzęta do adopcji

cyberbezpieczeństwo

CYBERBEZPIECZEŃSTWO

 zrównoważony sektor rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich

 

 

Copyright © Urząd Miejski w Przedborzu 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Deklaracja dostępności

Wróć na górę