• Tryb domyślny
  • Tryb nocny
  • Kontrast
  • Aa Aa Aa
  • Stały układ Szeroki układ
  • A- A A+
Przedbórz
  • 1
    Urząd Miejski w Przedborzu
    Ratusz Miejski w Przedborzu, wybudowany został w latach 1838-1840 w stylu klasycystycznym.
    Na bocznej ścianie ratusza od strony zachodniej widnieje tablica pamiątkowa, marmurowa, upamiętniająca nadanie praw miejskich
    ówczesnej wsi Lodzia (dziś Łódź) przez Władysława Jagiełłę (1423 rok). Obecnie siedziba Urzędu Miejskiego.
  • 2
    Zalew w Przedborzu
    Burmistrz Miasta Przedborza zaprasza nad Zalew do korzystania z kąpieli i plażowania pod czujnym okiem ratowników WOPR.
    Kąpielisko jest monitorowane przez serwis kąpieliskowy, z którego można dowiedzieć się o jakości wody, temperaturze wody oraz powietrza.
  • 3
    Kościół pw. Św. Aleksego w Przedborzu
    Aby poznać dokładną historię przedborskiego kościoła, polecamy lekturę książki Andrzeja Stoleckiego pt. "Kościół św. Aleksego w Przedborzu",
    wydaną w 2006 roku (do kupienia w księgarni w Przedborzu). Opis kościoła z początku XX w. można zlaleźć w książce "Dekanat Konecki"
    ks. Jana Wiśniewskiego z 1913 roku (w r. 2000 Wydawnictwo JEDNOŚĆ z Kielc wydało reprint "Dekanatu").
  • 4
    Rzeka Pilica w Przedborzu
    Pilica jest największym lewobrzeżnym dopływem Wisły. Jej długość wynosi 342 km. Dla kajaka dostępna jest przy normalnym stanie wody
    od Szczekocin. Jest pięknym i urozmaiconym nizinnym szlakiem wodnym. Znalezienie miejsca na biwak nie sprawia żadnych trudności.
    Ludzie mieszkający nad nią są gościnni i życzliwi. Okolica atrakcyjna pod względem krajobrazowym jak i krajoznawczym.
    Czysta woda zachęca do kąpieli. Zwłaszcza odcinek do Sulejowa jest pod tym względem wyjątkowy -
    rzadko w centralnej Polsce można znaleźć rzekę o tak przejrzystej wodzie.
  • 5
    Rynek w Przedborzu
    Rynek miejski - dzisiejsza zabudowa rynku stanowi zaledwie ślad dawnej świetności. Do II w.ś. istniały w Przedborzu dwa rynki, tzw. duży i mały.
    Zostały one niemal całkowicie zniszczone już w pierwszych dniach września 1939 roku. Ocalała tylko pierzeja wschodnia oraz narożny budynek
    z podcieniami, położony u wylotu ulicy Warszawskiej. Wśród ocalałej zabudowy dominują kamienice z XVIII i XIX wieku.
    W roku 2002 nawierzchnia rynku (dawniej "kocie łby") została gruntownie wyremontowana (kostka brukowa, stylowe latarnie, gazony na kwiaty).
    W rok później rynek wzbogacił się o pokrytą gontem, drewnianą studnię, wybudowaną w miejscu dawnej studni z 1841r.
  • 6
    Przedbórz w starej fotografii
    Wojciech Zawadzki "Przedborski wrzesień. Obrona i zniszczenie miasta przez Niemców w 1939 r.", rok wydania 2004. Książka wydana przez
    Towarzystwo Przyjaciół Pomorskiego Muzeum Wojskowego w Bydgoszczy w 2004 roku. Autor opisuje w niej pierwsze dni września 1939 roku.
    Opisy są zarówno relacjami własnymi autora, jak i mieszkańców Przedborza.
    Książka zawiera również kilka ciekawych zdjęć zniszczonego Przedborza.
  • Aktualności
  • Urząd
    • Władze
    • Jak załatwić sprawę
    • Odpady komunalne
    • Informacje publiczne
      • 2016
        • Pytania
        • Odpowiedzi
      • 2015
        • Pytania
        • Odpowiedzi
      • 2017
        • Pytania
        • Odpowiedzi
      • 2018
        • Pytania
    • Inwestycje w Przedborzu
    • Konsultacje społeczne
      • 2015
      • 2016
      • 2017
      • 2018
      • 2019
      • 2020
      • 2021
      • 2022
      • 2023
      • 2024
    • Petycje
    • Czystsze Powietrze
    • Granty w sołectwach
    • Deklaracja dostępności
    • NSP 2021
  • Projekty
    • Projekty Unijne
      • Dofinansowanie EFRR
      • Dofinansowanie EFRROW
    • Budżet Państwa
      • RFIL
      • FDS
      • WFOŚiGW
      • RFRD
      • Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
      • MKiDN
      • PFRON
      • Województwo łódzkie
      • Ministerstwo Sportu i Turystyki
  • Biuletyn
    • Przedbórz w mediach
  • Galeria
    • Przedbórz wczoraj i dziś
    • Wydarzenia kulturalne
    • Sport i rekreacja
    • Obchody i rocznice
    • Ciekawe miejsca
  • Linki
  • Mapa
  • Kultura - Turystyka
    • Kultura
      • Miejski Dom Kultury
        • Galeria
      • Muzeum Ludowe
      • Biblioteka Publiczna
    • Turystyka
      • Atrakcje turystyczne
      • Wypożyczalnie kajaków
      • Gastronomia / noclegi
      • Agroturystyka
      • Zalew
      • Nasza Gmina
  • RODO
  • Kontakt

Home

Uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 04 sierpień 2010
Odsłony: 11679
Uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
 

Uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Podstawa prawna:

- art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) oraz ustawa z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców
(Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.)

Ogólne informacje:

Działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.).

Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zwany dalej "rejestrem", prowadzi wójt, burmistrz lub prezydent miasta właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

W rejestrze zamieszcza się:

1)            firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;

2)            numer identyfikacji podatkowej (NIP);

3)            określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych;

4)            numer rejestrowy.

Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydaje z urzędu zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru.

Zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.

Wpisu do rejestru oraz zmiany wpisu w rejestrze dokonuje się na pisemny wniosek przedsiębiorcy.


Wymagane dokumenty:

- wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wniosek o wpis do rejestru powinien zawierać:

1)            firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;

2)            numer identyfikacji podatkowej (NIP);

3)            określenie rodzaju odbieranych odpadów komunalnych.

Do wniosku o wpis do rejestru dołącza się dowód uiszczenia opłaty skarbowej oraz oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o następującej treści:

"Oświadczam, że:

1) dane zawarte we wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości są kompletne i zgodne z prawdą;

2) znane mi są i spełniam warunki wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, określone w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454).".

Oświadczenie, o którym mowa wyżej, powinno zawierać także:

1)            firmę, oznaczenie siedziby i adres albo imię, nazwisko i adres przedsiębiorcy;

2)            oznaczenie miejsca i datę złożenia oświadczenia;

3)            podpis przedsiębiorcy lub osoby uprawnionej do reprezentowania przedsiębiorcy ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz pełnionej funkcji.

 


Sposób i miejsce składania dokumentów:

- osobiście:

Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego, 97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29

od poniedziałku środy w godz. Od 7.30 do 15.30, w czwartek od 7.30 do 17.00 i w piątek od 7.30 do 14.00 w godzinach od 7.30 do 15.30.

- za pośrednictwem poczty na adres:

Urząd Miejski w Przedborzu

97-570 Przedbórz,

ul. Mostowa 29

- przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu (ePUAP).


Termin i sposób załatwienia sprawy:

Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.

Wójt, burmistrz lub prezydent miasta jest obowiązany dokonać wpisu przedsiębiorcy do rejestru w terminie 7 dni od dnia wpływu wniosku o wpis wraz z załącznikami.

Jeżeli wójt, burmistrz lub prezydent miasta nie dokona wpisu w terminie 7 dni, a od dnia wpływu wniosku upłynęło 14 dni, przedsiębiorca może rozpocząć działalność. Nie dotyczy to przypadku, gdy organ wezwał przedsiębiorcę do uzupełnienia wniosku o wpis nie później niż przed upływem 7 dni od dnia jego otrzymania. W takiej sytuacji termin, o którym mowa w zdaniu pierwszym, biegnie odpowiednio od dnia wpływu uzupełnienia wniosku o wpis.

Wpis do rejestru działalności regulowanej wydawany jest w formie zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru.


Wymagane opłaty:

Wpis do rejestru działalności regulowanej podlega opłacie skarbowej - dowód uiszczenia opłaty należy dołączyć do wniosku o dokonanie wpisu.

Zgodnie z art. 4 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1827 ze zm.) oraz załącznikiem do tej ustawy:

  • część I, ust. 36, pkt 9a - wysokość opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej wynosi 50,00 zł;
  • część I, ust. 37 - wysokość opłaty skarbowej za dokonanie zmiany w rejestrze działalności regulowanej w zakresie rozszerzenia zakresu działalności wynosi 25 zł;
  • część II, ust. 21 - wysokość opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia o wykreśleniu z rejestru działalności regulowanej wynosi 17,00 zł;
  • część IV – wysokość opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oaz jego odpisu, wypisu lub kopii pełnomocnictwa (prokury) wynosi 17,00 zł.

Wpłat można dokonać:

- na konto: Urzędu Miejskiego w Przedborzu - Bank Spółdzielczy w Przedborzu nr rachunku:
66 8988 0001 0000 0012 2874 0001;

- w Kasie Urzędu Miejskiego w Przedborzu.

Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.


Sposób i miejsce odbioru dokumentów

- osobiście:

Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środowiska i Zamówień Publicznych,

Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,

pokój nr 7 (Ratusz Miejski),

tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13

od poniedziałku środy w godz. Od 7.30 do 15.30, w czwartek od 7.30 do 17.00 i w piątek od 7.30 do 14.00 w godzinach od 7.30 do 15.30

- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.


Tryb odwoławczy:

Wpis do rejestru działalności regulowanej wydawany jest w formie zaświadczenia, od którego nie służy odwołanie.

W przypadku odmowy wpisu przedsiębiorcy do rejestru działalności regulowanej, w przypadkach określonych w przepisach, od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.


Wykreślenie przedsiębiorcy z rejestru

Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wykreśla przedsiębiorcę z rejestru na jego wniosek, a także po uzyskaniu informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo Krajowego Rejestru Sądowego o wykreśleniu przedsiębiorcy.

W przypadku zakończenia działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany złożyć do właściwego wójta, burmistrza lub prezydenta miasta, w terminie 14 dni od dnia trwałego zaprzestania wykonywania tej działalności, wniosek o wykreślenie z rejestru.


Decyzja o zakazie wykonywania przez przedsiębiorcę działalności objętej wpisem

Wójt, burmistrz lub prezydent miasta wydaje decyzję o zakazie wykonywania przez przedsiębiorcę działalności objętej wpisem, w przypadku gdy:

1) przedsiębiorca złożył oświadczenie niezgodne ze stanem faktycznym;

2) przedsiębiorca nie usunął naruszeń warunków wymaganych prawem do wykonywania działalności regulowanej w wyznaczonym przez organ terminie;

3) stwierdzi rażące naruszenie warunków wymaganych prawem do wykonywania działalności regulowanej przez przedsiębiorcę.

W przypadku wydania decyzji, o której mowa wyżej, wójt, burmistrz lub prezydent miasta z urzędu wykreśla przedsiębiorcę z rejestru.

Wykreślenie z rejestru następuje także w przypadku gdy:

1) wydano prawomocne orzeczenie zakazujące przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej objętej wpisem;

2) stwierdzono trwałe zaprzestanie wykonywania przez przedsiębiorcę działalności gospodarczej na terenie gminy objętej wpisem ( wykreślenie w drodze decyzji)

3) stwierdzono, że przedsiębiorca po raz drugi przekazuje zmieszane odpady komunalne lub odpady zielone do instalacji innych niż regionalne instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych, z zastrzeżeniem art. 9e ust. 1a-1c oraz art. 9l ust. 2 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (wykreślenie w drodze decyzji).


Ponowny wpis do rejestru

Przedsiębiorca, którego wykreślono z rejestru, może uzyskać ponowny wpis do rejestru w tym samym zakresie działalności gospodarczej nie wcześniej niż po upływie 3 lat od dnia wykreślenia z rejestru z powodów, o których mowa w art. 9j ust. 1 lub ust. 2 pkt 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.

Uwagi:

W przypadku stwierdzenia braków formalnych wniosku wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.


Druki do pobrania:

1.   wniosek o wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,

2.   wzór oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.

 

Zamówienia do 14 000

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 13 październik 2009
Odsłony: 48529

Archiwum

 


 

Zamówienia których wartość szacunkowa nie przekracza równowartości w złotych kwoty 14 000  euro netto

 


Przedmiot zamówienia: “Wydruk folderu” w ramach zadania “Opracowanie strony internetowej i wydruk folderu” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: “Podniesienie atrakcyjności turystycznej  i rewitalizacja miasta – Etap II (historyczne centrum)”

Termin składania ofert: do dnia 9.09.2013 r. do godziny 10:00

Zaproszenie do składania ofert wraz z Formularzem ofertowym

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wzór umowy

Zawiadomienie o wyborze oferty


Przedmiot zamówienia: Dostawa mebli biurowych

Termin składania ofert: do dnia 5 września 2013 roku do godziny 10:00

Zaproszenie do składania ofert

Formularz ofertowy

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wzór umowy

Zawiadomienie o wyborze oferty


 

Przedmiot zamówienia: “Nasadzanie roślin” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: “Podniesienie atrakcyjności turystycznej i rewitalizacja miasta – Etap II (historyczne centrum)”.

Termin składania ofert: do dnia 29.08.2013 r. do godziny 11:00

 

Zaproszenie do składania ofert wraz z Formularzem ofertowym

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wzór umowy

Modyfikacja do Zaproszenia do skadania ofert

Załącznik do momdyfikacji

Zawiadomienie o wyborze oferty 


 

Przedmiot zamówienia: “Zakup czterech komputerów wraz z oprogramowaniem oraz sprzętem pochodnym wraz z dostępem do Internetu” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: “Podniesienie atrakcyjności turystycznej i rewitalizacja miasta – Etap II (historyczne centrum)”.

 

Termin składania ofert: do dnia 27.08.2013 r. do godziny 10:00

 

Zaproszenie do składania ofert wraz z Formularzem ofertowym

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Wzór umowy

 

Modyfikacja do Zaproszenia do składania ofert

Załącznik do modyfikacji

Zawiadomienie o wyborze oferty

 


 

Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy inwestycji prowadzonej przez Zamawiającego dotyczącej „Budowy kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Przedbórz etap II część II i III"

Termin składania ofert: do dnia 1.02.2013 r. do godziny 10:00

Zaproszenie do składania ofert

Formularz ofertowy

Wzór umowy

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

Wykaz nadzorowanych robót

Oświadczenie dla Wykonawców będących osobami fizycznymi

Zawiadomienie o wyborze oferty

 


Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji prowadzonej przez Zamawiającego pn. Zagospodarowanie turystyczne terenu wokół zbiornika wodnego w Przedborzu – etap III – budowa pól do mini golfa

Termin składania ofert: do dnia 23.05.2012 r. do godziny 10:00

Zaproszenie do składania ofert

Formularz ofertowy

Projekt umowy

Zawiadomienie o wyborze oferty

 


 

Przedmiot zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy inwestycji prowadzonej przez  Zamawiającego pn. Podniesienie atrakcyjności turystycznej i rewitalizacja miasta – Etap II (historyczne centrum) –  budowa  zjeżdżalni wodnej oraz  dostawa i montaż fontanny pływającej

Termin składania ofert: do dnia 25.05.2012 r. do godziny 10:00

Zaproszenie do składania ofert

Formularz ofertowy

Projekt umowy

Zawiadomienie o wyborze oferty


Przedmiot zamówienia: Nadzór archeologiczny nad pracami ziemnymi i budowlanymi w ramach inwestycji „Modernizacji obiektu Miejskiego Domu Kultury wraz z jego przebudową, rozbudową i zakupem technologii teatralno – artystycznej”

Termin składania ofert: do dnia 25.06.2012r. do godziny 10:00

Zaproszenie do składania ofert

Formularz ofertowy

Projekt umowy

Oświadczenie (dla wykonawców będących osobami fizycznymi)

Zawiadomienie o wyborze oferty

 

 

 

 

Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności handlowej w pasie drogowym drogi publicznej gminnej

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 03 październik 2009
Odsłony: 16699

 

 

 Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności handlowej w pasie drogowym drogi publicznej gminnej

 


Podstawa prawna


- art. 19 ust. 1 i 2 pkt 4 i art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.)

- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 140 poz. 1481)

- Uchwała Nr XVII/107/04 Rady Miejskiej w Przedborzu z dnia 23 marca 2004

 


Wymagane dokumenty


1. Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy

2.Załączniki:

• Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego w celu umieszczenia obiektu handlowego i usługowego,
• Kserokopia ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczonego w pasie drogowym lub kserokopia zgłoszenia właściwemu organowi administracji architektoniczno – budowlanej.- tylko  w przypadku straganów.
• Pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie przez pełnomocnika. 


 Druki do pobrania


- Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności handlowej w pasie drogowym

 


Sposób i miejsce składania dokumentów


- osobiście:
Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego,
97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
od poniedziałku do piątku  w godzinach od 7.30 do 15.30.

- za pośrednictwem poczty:
Urząd Miejski 
97-570 Przedbórz,
ul. Mostowa 29

- drogą elektroniczną:
więcej...

  


Wymagane opłaty

Opłata skarbowa: zwolnione

Opłata za zajęcie powierzchni pasa drogowego przez rzut poziomy obiektu budowlanego (np. obiekt handlowy, obiekt usługowy) lub tymczasowego obiektu handlowego (stoiska):
- 1,00 zł za 1m2 za każdy dzień zajętej powierzchni pasa drogowego przez rzut poziomy powierzchni obiektu,
- zajęcie pasa drogowego przez okres krótszy niż 24 godziny jest traktowane jak zajęcie pasa drogowego przez 1 dzień.

 


Sposób i miejsce odbioru dokumentów


- osobiście:
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środwiska i Zamówień Publicznych,
Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,
pokój nr 7 (Ratusz Miejski),
tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13 
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,

- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.

 


Termin rozpatrzenia sprawy


Bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
 


Tryb odwoławczy

Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 


Uwagi 


W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

 

Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia reklamy

  • Drukuj
  • E-mail
Szczegóły
Opublikowano: 03 październik 2009
Odsłony: 13197

 

 

 Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia reklamy

 


Podstawa prawna


- art. 19 ust. 2 pkt 4, oraz art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.)

- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 140 poz. 1481)

- Uchwała Nr XVII/107/04 Rady Miejskiej w Przedborzu z dnia 23 marca 2004

 


Wymagane dokumenty


1. Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy

2.Załączniki:

1. Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500, z zaznaczeniem granic umieszczenia reklamy i podaniem jej wymiarów,
2. Projekt techniczny lub rysunek reklamy (zdjęcie),
3. Pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie przez pełnomocnika.
 


 Druki do pobrania


- Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym drogi gminnej

 


Sposób i miejsce składania dokumentów


- osobiście:
Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego,
97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
od poniedziałku do piątku  w godzinach od 7.30 do 15.30.

- za pośrednictwem poczty:
Urząd Miejski 
97-570 Przedbórz,
ul. Mostowa 29

- drogą elektroniczną:
więcej...

  


Wymagane opłaty

Opłata skarbowa: zwolnione

Opłata za zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia reklamy:
- 0,50 zł za 1m2 za każdy dzień zajętej powierzchni pasa drogowego przez rzut poziomy powierzchni reklamy,
- zajęcie pasa drogowego przez okres krótszy niż 24 godziny jest traktowane jak zajęcie pasa drogowego przez 1 dzień.

 


Sposób i miejsce odbioru dokumentów


- osobiście:
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środwiska i Zamówień Publicznych,
Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,
pokój nr 7 (Ratusz Miejski),
tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13 
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,

- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.

 


Termin rozpatrzenia sprawy


Bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
 


Tryb odwoławczy

Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

 


Uwagi 


W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

 

Strona 1063 z 1107

  • 1058
  • ...
  • 1060
  • 1061
  • 1062
  • 1063
  • 1064
  • ...
  • 1066
  • 1067

Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Przedborzu

Platforma zakupowa

Transmisja obrad Rady Miejskiej 

rozkład jazdy autobusów 

czyste powietrze

 

Załatwiaj swoje sprawy przez e-Urząd Skarbowy, a wizytę w urzędzie umawiaj na podatki.gov.pl

 fundusz

biznes

kapital

ldk

Remont Pomnika Partyzantów Ziemi Przedborskiej

sołectwo na plus

Sołectwo na plus - granty sołeckie 2024

sołectwo na plus

Sołectwo na plus - granty sołeckie 2023

Sołectwo na plus 2022

Zamontowanie bariery energochłonnej przy drodze gminnej w miejscowości Brzostek w Gminie Przedbórz

Sołectwo na plus 2022

Doposażenie budynku zaadaptowanego na pomieszczenia służące do wypoczynku i rekreacji w miejscowości Nosalewice w gminie Przedbórz

Sołectwo na plus 2022

Doposażenie budynku strażnicy w miejscowości Góry Mokre w gminie Przedbórz

 

 Zamontowanie bariery energochłonnej przy drodze gminnej w miejscowości Brzostek w Gminie Przedbórz

Zamontowanie bariery energochłonnej przy drodze gminnej w miejscowości Brzostek w Gminie Przedbórz

Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Kajetanów w Gminie Przedbórz

Remont drogi dojazdowej do pól w miejscowości Kajetanów w Gminie Przedbórz

Remont drogi drogi w miejscowości Mojżeszów

Remont drogi drogi w miejscowości Mojżeszów

Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika na odcinku około 200m w miejscowości Zagacie

Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę chodnika na odcinku około 200m w miejscowości Zagacie

 

z wami zmieniamy łódzkie

Doposażenie terenu w miejscowości Gaj w gminie Przedbórz

z wami zmieniamy łódzkie

Doposażenie budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w miejscowości Piskorzeniec w gminie Przedbórz

 

kalejdoskop

Rozlicz PIT w Przedborzuw Przedborzu

PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych

 

 Zwierzęta do adopcji

Zwierzęta do adopcji

cyberbezpieczeństwo

CYBERBEZPIECZEŃSTWO

 zrównoważony sektor rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich

 

 

Copyright © Urząd Miejski w Przedborzu 2020. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Deklaracja dostępności

Wróć na górę